Jaamme viikoittain mielenkiintoisimpia sosiaalisen median uutisia edelliseltä viikolta. Viikon 23 uutisissa käsiteltiin muun muassa TikTokia sekä sen rajoituksia. Yhtenä aiheena oli myös Facebookin kautta tapahtuva sähköpostimarkkinointi ja miten se tehdään.
Pian myös Facebook-sivujen kautta pystyy hoitamaan yrityksen sähköpostimarkkinointia
Saadaksesi Facebookin kautta tapahtuvan sähköpostimarkkinoinnin käyttöösi täytyy sinun vahvistaa sivusi sähköpostiosoite. Sen jälkeen postituslistaa pystyy alkaa rakentamaan ja sinne pystyy manuaalisesti lisäämään sähköpostiosoitteita. Pitäen tietenkin mielessä sen, että on lupa markkinoida kyseisiin sähköposteihin. Koko artikkelin voit lukea Social Media Todaysta.
Tiesitkö jo näistä rajoituksista TikTokissa?
HypeAuditor otti selvää, että mitä rajoituksia nuorten suosimassa TikTokissa on:
– Ikäraja on +13 vuotta.
– Nimen voi vaihtaa kerran 30 päivän aikana.
– Livelähetyksiä pystyy tekemään, kun käyttäjällä on 1000 seuraajaa.
– Julkaistujen videoiden kesto voi olla 1-60 sekunnin väliltä.
– Kun käyttäjä lataa TikTokin puhelimeensa pystyy hän luomaan maksimissaan kolme käyttäjää.
– Voi tykätä 500 videosta päivän aikana ja seurata 200 tiliä.
– Profiiliin pystyy lisäämään ainoastaan yhden aktiivisen linkin.
Koko kirjoituksen löydät Social Media Todaysta.
TikTok hyödyntää memevideoiden suosiota helpottaakseen oppimista lisäämällä luotettavaa asiantuntijatietoutta alustalle
TikTok lisää resurssejaan digitaalisesti tapahtuvaan oppimiseen tekemällä yhteistyötä eri instituutioiden, julkisuuden henkilöiden ja eri alojen asiantuntijoiden kanssa. Memejen lisäksi TikTok yrittää laajentaa alustaansa niin, että sieltä saisi vastaisuudessa myös luotettavaa tietoa eri aihealueista mukaan lukien terveydestä, meditaatiosta sekä myös tieteestä. Aiheesta uutisoi Social Media Week.