Community Manager -valmennus

  • 0

Community Manager -valmennus

Karttaa ei ole saatavissa

Date/Time
Date(s) - 14/08/2014 - 30/09/2014
00:00

Categories No Categories


SOME STUDIO tarjoaa yhdessä KINDA OY:n kanssa:n syksyllä valmennuksen

Community Manageriksi

– Miten hoidan yhteisöäni sosiaalisessa mediassa?

Community Manager eli CM-koulu on suunnattu sosiaalisen median yhteisöjen ylläpitäjille eli Community Managereille. Kun viestintä siirtyy sosiaalisiin ympyröihin, on tärkeää osata viestiä myös näissä kanavissa asiakkaita palvelevalla tavalla. Community Manager on henkilö, joka viestii, luo sisältöjä, aktivoi keskusteluja, luo näkyvyyttä ja vastaa asiakkaiden kysymyksiin sosiaalisessa mediassa.

KOHDERYHMÄ

Voit olla markkinoija, viestijä tai järjestötyöntekijä, koulutus auttaa sinua hoitamaan omaa sosiaalisen median yhteisöäsi omista tarpeistasi käsin. Koulutuskokonaisuudessa käydään läpi yhteisöjen ylläpitoa niin markkinoinnin, kuin viestinnänkin näkökulmasta sosiaalisen median sudenkuoppia unohtamatta.

KOULUTUKSEN HYÖDYT

Aktiivinen osallistuminen ja palvelu sosiaalisessa mediassa lisää yrityksen näkyvyyttä ja tunnettuutta. Mikä tahansa näkyminen ei kuitenkaan riitä, sillä vain käyttäjiä sitouttavalla toiminnalla on suora korrelaatio asiakkaiden uskollisuuden, jäsenten aktiivisuuden ja liiketoiminnan kasvun välillä. Community Manager eli CM on tärkeä linkki parempaan asiakkaiden kuunteluun ja palveluun sekä asiakkaita osallistavampaan liiketoimintaan.

CM-koulutuksessa opit luomaan sisältöä, jota kohderyhmäsi arvostaa ja joka palvelee asiakkaitasi paremmin!

KOULUTUKSEN SISÄLTÖ

CM-koulu koostuu kuudesta kolmen tunnin lähiopetuskerrasta, osallistujien vapaaehtoisesta harjoitustyöstä sekä kotona tehtävistä vapaaehtoisista lisätehtävistä, jotka syventävät opittuja asioita.

• Koulutuksen työmäärä on mahdollinen harjoitustyö mukaan luettuna noin 60 tuntia.
• Etätehtäviin saa tukea verkko-oppimisympäristöstä, jossa kouluttajamme päivystävät viikottain sovittuina kellonaikoina.
• Koulutuksen lähiopetuskerroista kolme on suunnattu viestinnällisiin asioihin ja kolme markkinointiin liittyviin teemoihin.
• Voit halutessasi osallistua vain puoleen koulutuskerroista, jolloin maksat 60% koko koulutuksen hinnasta.

MITÄ OSAAT CM -valmennuksen JÄLKEEN?

Kaikki Kindan ja SoMe Studion järjestämän Community Manager –koulutuksen käyneet saavat diplomin koulutuksen suorittamisesta. Koulutuksen jälkeen osallistujat hallitsevat:

Sisältöosa 1 Markkinointi ja näkyvyyden hallinta
• Koukuttavan kampanjan luonnin sosiaaliseen mediaan (Twitter, LinkedIn, Pinterest, Facebook, Instagram, YouTube)
• Yhteisöjen ohjeistuksen, säännöt ja rajoitukset mainostamiselle ja kampanjoinnille (Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, Pinterest)
• Maksetun mainonnan suunnittelun ja optimoinnin oikeille hakusanoille ja asiakkaille (Google AdWords, Facebook, LinkedIn)
• Mittaamisen periaatteet ja tavoitteiden asetanta sosiaalisessa mediassa. Koulutuksessa esitellään myös erilaisia mittaamiseen liittyviä työkaluja ja palveluita.

Sisältöosa 2 Sosiaalinen media ja viestintä
• Sosiaalisen median toiminnan ja sisältöjen suunnittelun sekä julkaisukalenterin teon
• Sosiaalisen median ohjeistuksen luonnin organisaatiolle
• Sudenkuopat ja niiden välttäminen sosiaalisessa mediassa
• Sisäinen viestintä sosiaalisessa mediassa, sen hallinta, ylläpito ja mahdollisuudet. Koulutuksessa myös esitellään eri sosiaalisen median palveluita sisäiseen viestintään liittyen.

AIHEALUEET

1. Markkinointikampanjointi, Google ja Facebook, ostettu markkinointi
2. Somestrategia & ansaitty näkyvyys
3. Sosiaalisen median mittaaminen
4. Sosiaalisen median yhteisöjen ylläpito
5. Sosiaalisen median sisällöntuotanto (kuva- ja videosisällöt)
6. Viestinnän suunnittelu ja aikataulutus

Koulutuksen ajankohta elo-syyskuu 2014

Koulutukseen sisältyy:
• 6 kolmen tunnin lähiopetuskertaa (yhteensä 18 tuntia lähiopetusta) sekä
• 40 tuntia omaa työskentelyä sis. harjoitustyön ja etäopetuksen virtuaaliympäristössä.

Koulutuksen hinta 1420 eur + ALV 24%

Lisätiedot

Koulutuksen vastuuhenkilönä toimii SoMe Studion yrittäjä, sosiaalisen median ja digitaalisen markkinoinnin asiantuntija Maria Rajakallio

Ota yhteyttä ja ilmoittaudu mukaan:

e-mail: maria.rajakallio@somestudio.fi
WhatsApp & p. 040-586 2780
Twitter @mariarajakallio

Kouluttajina toimivat

Pauliina Mäkelä, Kinda Oy,
Twitter: @PauliinaMakela www.kinda.fi
LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/pauliinamakela
Maria Rajakallio, SoMe Studio
Twitter @mariarajakallio www.somestudio.fi
LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/mariarajakallio
Teemu Korpi, HAMK.
Twitter @teemukorpi
https://www.linkedin.com/in/teemukorpi
Lisätiedot: maria.rajakallio@somestudio.fi

Koulutukseen mahtuu vain 20 henkilöä, joten ole nopea.
31.3.2014 mennessä ilmoittautuneille annamme 15% alennuksen!

Kaikki kouluttajat ovat Suomen huippuosaajia, joten tätä et halua missata!

Bookings

Bookings are closed for this event.


Jätä kommenttisi

Tilaa Somestajan uutiskirje
Saat sähköpostiisi kuukauden tärkeimmät someuutiset.
Tilaamalla uutiskirjeemme annat SoMe Studiolle luvan yhteydenottoon.

Blogiarkisto

Laadi SoMe Action Plan
Laadi SoMe Action Plan - Pohja sosiaalisen median toimintasuunnitelman laatimiseen.
Laatimalla SoMe Action Planin annat SoMe Studiolle luvan olla sinuun yhteydessä.